Hémelse Himalayabesjes voor een Engeltje!

Samen over de finish: wég met die coronakilootjes!
Bovenaardse sferen door slimme servicesoftware
Bovenaardse sferen door slimme servicesoftware. Ja, dat kan. Een handige app, gekoppeld aan een praktische webportal, zorgt dat ik straks lichtvoetig door het leven stap als een engeltje. Goddelijk lijf heb ik al. Maar momenteel lijkt het eerder op de gezellige, ronde Boeddha. Tijd voor actie! Wandelen, fietsen, mountainbiken en hardlopen met een online trainingsprogramma. Snelheid, tijdsduur en leuke bosrijke routes sla ik op. Statistische servicesoftware geeft een helder overzicht van mijn vooruitgang. Hoe vorder ik? Twee weken geleden deed ik nog zeven minuten langer over die zes kilometer. Mijn conditie verbetert. Hoera! Weg coronakilootjes, welkom spaarpunten. Spaarpunten waarmee ik online gratis gezondheidsproducten shop. Een fit bit? Of toch premiekorting op mijn zorgverzekering? Hemelsbrede keuze én service!

Met een online trainingsprogramma wandel, fiets, mountain- bike en hardloop ik.
Maand geleden had ik een vergelijkbare, prettige ervaring met digitale dienstverlening. Als zzp’er laat ik in deze financieel uitdagende tijden de WOZ-waarde van mijn huis herbepalen. Een extern bureau taxeert mijn woning opnieuw. Zodat ik straks hopelijk minder gemeentebelasting en inkomstenbelasting betaal. Géén bezoek aan huis van een taxateur, op een tijdstip dat mij niet uitkomt. Ik log eenvoudig in op hun webportal. Voeg foto’s van mijn huis toe, dossier met bouwtekeningen, details over goede isolatie en dubbelglas, de staat van de gasleiding, ga maar door. Op elk gewenst moment open ik de webportal opnieuw. Zo heb ik ook rustig de tijd om nog de eigendomsakte op te vissen uit een doos ergens op zolder. Check! De laatste info ook online toegevoegd. Fijn, dit bureau denkt met me mee!

Verwen ik mijn stresskoppie met extract van Himalayabesjes of met de Lotusbloemlotion uit de Japanse koi-vijvertuin?
Bij mijn kapper ook digitale toegankelijkheid. Zodra de deur weer opengaat, wil ik graag een nieuw kleurtje en nieuw model. Ik ben vast niet de enige klant die staat te popelen. Dus vul ik nu alvast mijn kapsalons webformulier in. Heb ik zin in een relaxende hoofdmassage met extract van Himalayabesjes, die alleen op 2000 m. hoogte groeien? Stel, de kapper stelt mij telefonisch zo’n vraag, ja, dan volgt slechts mijn gestotter. Keuzestress! Uhmm… Heb ik voor de wellness treatment van m’n hoofd 15 euro meer over? En hoeveel extra tijd kost me dit? Tijd, bovenop mijn knip- en verfbeurt. Want ná de kapper heb ik strak geplande (online) meetings. En kies ik voor de heerlijke geurige besjes? Of verwen ik mijn stresskoppie met de Lotusbloemlotion uit de Japanse koi-vijvertuin? Lastig kiezen. Telefonisch direct besluiten? Nee joh! Mijn haarkunstenaar biedt moderne, soepel werkende servicesoftware. Rustig, relaxed keuzes maken. Vink. Klaar. Online kappersformulier binnen no time in de mailbox van mijn servicevriendelijke salon. Hémels!
Servicesoftware is voor mij handig. Gebruik jij net als ik graag tools, zodat je meer haalt uit je bedrijf?
Een goede website is een perfect instrument. Maar met een tekstexpert raak je jouw klant pas écht. Sprankelende steengoede teksten zorgen voor meer interactie met je opdrachtgevers.
Graag help ik je verder in je schrijfproces!
Reacties
Nog geen reacties geplaatst